Wat krijgen wij een bijzondere donaties! Onze dank is groot!

EnFietsen, dé nieuwe fietswinkel in Doetinchem heeft een winactie opgezet voor onze stichting. Je leest hier alles over in het volgende artikel Indebuurt.nl
Het prachtige resultaat is bekend! Super bedankt mannen, heel bijzonder!
Een geweldige bijdrage voor onderzoek naar CLN2 en meer bekendheid voor metabole ziekten in het algemeen. Dat is zó nodig. Uiteraard delen wij graag de link naar de website van deze winkel enfietsen.nl

Collega’s die kerstballen verkopen voor een roze-witte boom met een geweldige opbrengst voor de stichting!

Jarigen die geen cadeaus wensen, maar een donatie voor Stichting voor Bo.

Spontane donaties aan het einde van het jaar 2019. Heel bijzonder!

Basisschool Mozaïek heeft in 2019 met de foute-kersttruien-actie een enorm bedrag opgehaald voor de stichting! De kinderen zijn in en om het huis aan het klussen gegaan: statiegeldflessen inzamelen, auto’s wassen, kerstkaarten maken en verkopen, kerstbomen opzetten bij oudere mensen en nog veel meer creatieve en actieve acties. Dank jullie wel lieve kinderen!

Humankind Kleurrijk heeft in december 2019 een bijzondere markt en lampionnenoptocht georganiseerd. Mooi om te zien hoeveel betrokkenheid er is onder ouders, medewerkers en kinderen. Vooral de kinderen! Zij hebben geknutseld voor Bo en enorm veel statiegeldflessen ingezameld. De verkoop kwam geheel ten goede aan de stichting. Het was een feest voor iedereen! Wat een sfeer en vrolijkheid die avond in december. Dat heeft ons enorm goed gedaan.

Administratie Kantoor Zutphen heeft een bijzondere actie op touw gezet. Zij zijn verhuisd naar een prachtig nieuw pand. In plaats van het organiseren van een opening, doen zij een donatie aan Stichting voor Bo. En daarnaast krijgen cliënten een hartverwarmend blikje met kaartje van de stichting. Dank jullie wel!
akz.nl

Stichting Old Grand Dad heeft een bijdrage geleverd voor de aanschaf van een Motomed. Heel hartelijk dank daarvoor! oldgranddad.nl

Ik start een actie >>