Start januari 2021

Laat je verhaal zien!

In dit project werken wij samen met VKS (Vereniging Volwassenen, Kinderen en Stofwisselingsziekten), AxelFoundation, Stichting IJzersterk en Kans voor PKAN Kinderen.

Met #watisjouwverhaal geef je niet alleen woorden, maar ook een gezicht aan de impact die een stofwisselingsziekte heeft. Kijk hier alvast naar het verhaal van Joyce.
Ook jouw verhaal is belangrijk om te laten horen!

Hoe vertel je jouw verhaal?
Met je eigen mobiel maak je een kort filmpje van maximaal 2 minuten, waarin je aangeeft op welke manier jij het omgaan met deze stofwisselingsziekte beleeft.
In dit korte filmpje geef je antwoord op een vraag, bijvoorbeeld:

• Wat was de impact van de diagnose?
  • Kun je een deel van jouw dag beschrijven (fragment)?
  • Wie helpt jou bijvoorbeeld bij dagelijkse dingen?
  • Waar ben je enthousiast over?

Of, voor verzorgers en/of PGB’ers

• Waar zie je dat de ander het moeilijk mee heeft?
  • Wat doet het met jou?
  • Wat doe je om te helpen?
  • Waar hoop je op voor de patiënt?

Wij verzamelen de filmpjes en gaan deze bundelen tot een palet van verhalen.

Meedoen?
Stuur een mailtje naar caroline@stofwisselingsziekten.nl
Je krijgt dan nog wat aandachtspunten voor het maken van een filmpje toegestuurd.

#stofwisselingsziekten #metaboleziekten #watisjouwverhaal #impact #axelfoundation #stichtingvoorbo #stichtingijzersterk #kansvoorpkankinderen #maakjesterk #VKS #doejemee

Meer projecten >>