Wat fijn dat je Bo en andere kindjes met de ziekte CLN2 wil steunen!

Stichting voor Bo

Steun Bo en haar familie bij de zoektocht naar genezing.  Je donatie wordt gebruikt om onderzoek naar CLN2 te financieren. Daarnaast gebruiken wij je gift om Bo een zo mooi en goed mogelijk leven te geven. Zo kunnen wij toekomstige behandelingen en noodzakelijke aanpassingen die niet door de zorgverzekering worden vergoed bekostigen.

De donatie valt niet onder de ANBI.
Wij willen je donatie graag goed besteden. Mocht je meer willen doneren dan € 2.658-, (belastingvrij doneren)  neem dan eerst even contact met ons op: info@stichtingvoorbo.nl

Bedrag

Metakids

Stichting voor Bo werkt samen met Metakids. Metakids heeft het CBF keurmerk en donaties aan Metakids vallen onder de ANBI regeling. Donaties via onderstaande button komen rechtstreeks bij Metakids terecht en worden eveneens gebruikt voor onderzoek naar CLN2. Ook werken wij samen met Metakids om stofwisselingsziekten meer bekendheid te geven.

De donatie valt onder de ANBI.